طرفداران زلاتان ابراهیموویچ

ساخت وبلاگ

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاریس سن ژرمن گفت: اخباری که در خصوص مذاکره من با آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال منتشر شده هیچیک صحت نداشته و درست نیست.

من هیچ تماسی با آرسن ونگر نداشته ام و من هنوز نمی دانم که این اخبار از کجا و چگونه منتشر شده است.

من از حضور پاریس سن ژرمن رضایت داشته و دوست دارم در این تیم مانده و به کارم در آن طبق روال قبل و قراردادی که به ثبت رسیده ادامه خواهم داد.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : زلاتان, نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 557 تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 ساعت: 2:20

ه نقل از پایگاه خبری کالچونیوز ادینسون کاوانی بازیکن تیم فوتبال پاریس سن ژرمن گفت: در پاریس زندگی من بطور کلی تغییر کرد. من راهی دنیایی شدم که قبلا آن را تجربه نکرده بودم. حتی فوتبال در اینجا با آنچه که قبلا دیده بودم بسیار تفاوت داشت. هواداران مرا دوست داشتند و همه چیز در رختکن تیم بخوبی پیش می رفت. در مورد زلاتان ابراهیموویچ هم باید بگویم که او شخصیتی کاملا متفاوت از آنچه که در دنیای فوتبال می بینیم است.

من هیچ حرف منفی در مورد این بازیکن نمی توانم بزنم زیرا همیشه واقعیت را گفته ام و در مورد او و شرایط کلی تیم هم همین برخورد را داشته ام.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 606 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:55

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، معتقد است آنهایی که او را تنها به عنوان گلزن اصلی این تیم می شناسند، در اشتباه هستند و اعلام کرد که وظایف دیگری نیز در پی اس جی برعهده دارد.

این ستاره سوئدی فصل گذشته با به ثمر رساندن 30 گل در 37 دیدار، عنوان آقای گلی لوشامپیونه را از آن خود کرد اما ابرا معتقد است که گلزنی تنها وظیفه اش نیست، بلکه به عنوان یک مهاجم مدرن، وظایف دیگری نیز برعهده دارد.

او به خبرنگاران گفت:" انتظار هواداران بالاست. آنها همیشه انتظار زیادی از من دارند. برای یک مهاجم، گلزنی همیشه مهم است. من نمی خواهم این مسئله را کم اهمیت بدانم.

من تلاش می کنم تا با بازی هایم به تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانم پاس گل های بیشتری بدهم.

این برای تیم بسیار مهم است که وظیفه گلزنی بین مهاجمان تقسیم شود. در پی اس جی، تیم همیشه به دنبال گل های بیشتر است."

پاریس سن ژرمن در پایان هفته چهارم، با دو امتیاز فاصله نسبت به موناکوی صدرنشین، در رتبه چهارم جدول لیگ یک قرار دارد. آنها در هفته پنجم با بوردو روبرو خواهند شد.


 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 615 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:52

زلاتان ابراهیموویچ هر زمانی که فرصتی به دست می آورد تیرهای انتقادی اش را به سمت پپ گواردیولا، سرمربی اسبقش درباشگاه بارسلونا نشانه می گیرد. او که اخیرا در مصاحبه های مختلفی علیه گواردیولا موضع گیری کرده بود، در کتاب بیوگرافی اش نیز به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخته است.

روزنامه دیلی میل به بخش هایی از کتاب بیوگرافی ابرا دست یافته و با مطالعه این بخش ها متوجه می شوید که ابرا برای مورینیو جان می دهد و دشمن خونی گواردیولاست.

متن این گزارش را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که در اینجا می توانید بخش اول آن را مطالعه کنید:

*مورینیو:« من حاضرم برای مورینیو بمیرم. مورینیو تو را مبدل به بازیکنی می کند که عملا آماده ای تا برایش بمیری. او دو برابر سایرین کار می کند و 24 ساعت زندگی اش فوتبال است و فوتبال نفس می کشد. در 24 ساعت روز و 7 روز هفته. هیچ سرمربی ای را نمی شناسم که تا این حد از همه چیز مطلع باشد و دانشی به این گستردگی داشته باشد. او از همه چیز خبر دارد و حتی سایز پای دروازه بان سوم تیمش را هم می داند. مورینیو با اس.ام.اس هایی که به شاگردانش می دهد، پیوندهای فردی با بازیکنانش ایجاد می کند و حتی از ارتباطات خوب یا بد ما با همسران وفرزندانمان هم خبر دارد. او قبل از بازیها به ما انگیزه های زیادی می دهد؛ دقیقا مثل یک تئاتر یا یک بازی روانی.»

زلاتان در بخش دیگری از کتاب در خاطراتش بعد از باخت بارسلونا مقابل اینتر مورینیو در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نوشت: «وقتی تیم باخته، می توانی منتظر باشی که پپ کلماتی را برزبان بیاورد ولی او واقعا بزدل و ترسو است.»

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 571 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:48

ازکویل لاوتزی، مهاجم پاریس سن ژرمن، تاکید کرد که برخلاف آنچه خیلی ها فکر می کنند، زلاتان آدم بدی نیست.

رفتارهای گذشته این ستاره سوئدی در داخل و خارج زمین موجب شده تا بسیاری او را به عنوان یک بازیکن بداخلاق بشناسند اما لاوتزی تاکید کرد که هم تیمی اش در زندگی واقعی، فردی دوست داشتنی است.

او به خبرنگاران گفت:" زلاتان آن دیوی که بقیه فکر می کنند، نیست. او اصلا شبیه تصویری که بقیه در موردش فکر می کنند، نیست. تصاویر خاصی از او وجود دارد اما او در زندگی واقعی اصلا این طور نیست.

هرکسی خود در مورد اینکه چطور رفتار کند، تصمیم می گیرد. خوشبختانه من رابطه بسیار خوبی با او دارم و می توانم با او در مورد مسائل مختلف صحبت کنم.

شخصیت واقعی او با تصویری که از او در دنیای فوتبال وجود دارد، کاملا متفاوت است. او اصلا آن طور نیست. این شخصیت او در هنگام بازی کردن است."

زلاتان و لاوتزی هر دو در سال 2012 از سری آ به پاریس سن ژرمن پیوستند.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 552 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:45

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، اعلام کرد که در تنها فصل حضورش در بارسا، پپ گواردیولا نتوانست با شخصیت واقعی او کنار بیاید.

این ستاره سوئدی در سال 2009 با انتقالی 70 میلیون یورویی از اینتر به بارسا رفت اما تنها یک فصل بعد، نوکمپ را به مقصد میلان ترک کرد.

او در این مدت ها بارها از شیوه مربیگری گواردیولا ابراز ناخشنودی کرد و این بار نیز اعلام کرد که مربیانی اسپانیایی نتوانست از شخصیت واقعی او استفاده کند.

زلاتان به نشریه تایمز گفت:" در اولین روزهای حضورم در بارسا، گواردیولا به من گفت که بازیکنان بارسا، سریع رانندگی نمی کنند؛ و اینکه آنها با سرعت کمتری رانندگی می کنند.

او از من می خواست که من خودم را یک آدم معمولی بدانم اما من زلاتان هستم؛ دوست دارم متفاوت باشم؛ می خواهم شخصیت خودم را داشتم. گواردیولا نتوانست با این شخصیت من سازگار شود.

هر بار به یک کافه می رفتم، او هم دنبال من می آمد. او همه جا دنبالم بود. شاید او بهترین مربی دنیا باشد اما من اهمیت نمی دهم.

یک روز، من در رختکن سر او داد زدم و بعد از آن، او دیگر با من صحبت نکرد."

زلاتان همچنین مسی و آندرس اینیستا را مورد انتقاد قرار داد و گفت:" حرف های من را اشتباه برداشت نکنید؛ من مسی و اینیستا را دوست دارم. آنچه آنها با توپ انجام می دهند، باورنکردنی است. اما آنها خیلی ساکت و حساس هستند. آنها همان کاری را دقیقا انجام می دهند که به آنها گفته شده و هرگز از چیزی شکایت ندارند."

 

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 613 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:43

زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدی پاریس سن‌ ژرمن درباره حريفان تيمش در مرحله گروهی ليگ ‌قهرمانان اروپا گفت: انتظار حريفان سرسختی در دور گروهی داشتم. تيم ما نسبت به سال قبل، تيم بهتری است و پيشرفت زيادی کرده. مطمئن هستم اين فصل می توانيم عملکرد خوبی در ليگ قهرمانان اروپا داشته باشيم زيرا بازيکنان خوبی به ترکيب تيم ما اضافه شدند.

ابراهيموويچ در گفت‌وگو با روزنامه "پاريزين" ادامه داد: امسال بايد تلاش زيادی بکنيم. فرصت خوبی برای ما فراهم شده است تا بتوانيم رويای خود در ليگ قهرمانان اروپا را عملی کنيم. آنقدر قوی هستيم که بتوانيم در هر تورنمنتی که هستيم به قهرمانی فکر کنيم. می خواهيم به هر افتخار ممکن در اين فصل دست يابيم. نبايد فقط به يک تورنمنت تمرکز کنيم و با خيال راحت در بقيه مسابقات شرکت کنيم.

مهاجم سوئدی پاریس سن‌ ژرمن در ادامه گفت:‌ فکر نمی کنم مالکان باشگاه از کسب يک جام خوشحال باشند. آنها سرمايه‌گذاری زيادی کرده و توقع دارند امسال چند جام به دست آوريم. خيلی دوست دارم اين فصل به قهرمانی در ليگ قهرمانان برسيم. اگر قرار باشد پاریس سن‌ژرمن بدون گلزنی من به قهرمانی در ليگ قهرمانان برسد، مشکلی ندارم و از آن استقبال می کنم.

زلاتان در پايان درباره رابطه خود با لوران بلان، سرمربی پاریس سن‌ ژرمن گفت:‌ رابطه خيلی خوبی با او دارم. فشار زيادی روی اوست. تيم در دو هفته ابتدايی ليگ فرانسه نتايج خوبي به دست نياورد. او مثل خيلی ديگر از مربيان آرزوهای زيادی دارد. من به تيم خوشبين هستم. تازه اول راه هستيم و مطمئن هستم در آينده پيشرفت زيادی خواهيم داشت.

 

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 608 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:40

ه نقل از پایگاه خبری کالچونیوز زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاریس سن ژرمن به گفته رسانه خبری اکسپرمن به زودی قرار دادش تا رقم شانزده میلیون یورو افزایش یافته و طبق روال قبل به کارش در پیراهن این تیم  ادامه خواهد داد.

این بازیکن تا سال  2015 میلادی با پاریسی ها قرار داد داشته و در حال حاضر رقمی معادل چهارده میلیون یورو در آمد دارد که این رقم تا شانزده میلیون یورو افزایش یافته تا زمینه برای تداوم فعالیت این بازیکن به مدت طولانی  فراهم شده تا تیم های ایتالیایی از خریدن وی ناامید شوند.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 600 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:38

رادامل فالکائو، ستاره موناکو، این ادعا را که او و زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، برای کسب عنوان بهترین مهاجم لوشامپیونه، در یک رقابت شخصی هستند، رد کرد.

این مهاجم کلمبیایی در این تابستان از اتلتیکو مادرید به موناکو پیوست و بسیاری در انتظار رقابت او و ستاره سوئدی پاریسی ها در فصول پیش رو هستند.

فالکائو تایید کرد که منتظر رویارویی با زلاتان است اما تایید کرد که دلیلی برای اثبات کردن خودش ندارد.

او به اکیپ گفت:" هیچ دوئلی بین بازیکنان نیست. رقابت بین تیم هاست. البته در سطح شخصی، همه دوست دارند که با بهترین بازیکنان دنیا روبرو شوند. این همیشه یک انگیزه است.

این دیدارهایی است که همه دوست دارند در آن پیروز شوند. من قصد ندارم مقابل زلاتان بازی کنم. می خواهم مقابل پاریس سن ژرمن بازی کنم."

فالکائو همچنین در پاسخ به این ادعاها که به خاطر پول به موناکو پیوسته، گفت:" هر کسی تصمیمی می گیرد که فکر می کند به نفعش است. من به موناکو آمدم، بدون اینکه به صحبت هایی که مطرح می شود، گوش کنم."

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 545 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:37

مهاجم تیم پاریس سن ژرمن، که آقای گل فصل گذشته لیگ 1 فرانسه شد، با پیوستن ادینسون کاوانی (ال ماتادور) و رادامل فالکائو (ببر) به لیگ این کشور مواجه شده است.

از ابرا پرسیده شد که چرا در طول دوران ورزشی خود هیچ نام مستعار مشابهی برای خود انتخاب نکرده است و او توضیح داد که عمل کردن تأثیر گذار تر از کلمات است.

مهاجم سوئدی به Le Parisien گفت: "چرا من لقب ندارم؟ برای اینکه از من بترسید تنها بازی های مرا ببینید!"

این مهاجم همچنین به ادعای ماریو بالوتلی هم واکنش نشان داد و گفت: "خوب است که بالوتلی خود را با من مقایسه کرده است، چون که من خودم را با او مقایسه نمی کنم!"

در حالی که تا به اینجای فصل زلاتان تنها یکبار موفق به گلزنی شده است، اما اعلام کرد که تنها تمرکز او کمک کردن به تیم برای کسب عناوین قهرمانی است.

"اگر در این فصل حتی یک گل هم به ثمر نرسانم، اما در عوض پاریس سن ژرمن قهرمان چمپیونزلیگ شود، باور کنید من این گزینه را بدون هیچ مشکلی انتخاب می کنم. ما نسبت به فصل گذشته تیم بهتری داریم. بازیکنان بزرگی به جمع ما اضافه شده اند. ما سخت تمرین خواهیم کرد و فرصت مناسبی برای آزاد سازی رؤیاهایمان داریم.

ما می توانیم کارهای زیبای زیادی انجام دهیم. آنچه که مشخص است، این است که می خواهیم همه چیز را ببریم و پارسن ژرمن تنها به یک قهرمانی بسنده نمی کند."

پاریسی ها از 4 بازی ابتدایی خود در لیگ این فصل تنها 8 امتیاز کسب کرده است و برخی ابهامات در مورد مربی جدید، لوران بلان به وجود آمده است؛ اما زلاتان هیچ شکی ندارد که به زودی همه چیز درست خواهد شد.

"رابطه من با او بسیار خوب است. او فشار زیادی را تحمل می کند. اما مربی هم مانند هر کس دیگری رؤیا دارد. من به شروعمان خوشبین هستم. ما تازه در اول راهیم و همه چیز بهتر و بهتر خواهد شد."

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 584 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 2:36

نظر سنجی

اوج درخشش زلاتان در کدام تیم بوده است ؟